‼️LOCURILE SUNT OCUPATE PENTRU ACEASTĂ TABĂRĂ ‼️
Persoanele şi familiile care au adoptat, au luat în plasament copii sau doresc să adopte şi să ia un copil în plasament, sunt invitate în weekendul 14-16 februarie 2025 într-o mini-tabără de weekend la “Casa Elim” situată între Zărnești și Bran în apropierea masivului Piatra Craiului.
Vom avea un timp de împărtășire a experiențelor dar și de instruire în parenting și metode de intervenție la copiii cu istoric de traumă. În paralel, copiii vor avea activități recreative și terapeutice in timpul cărora vom folosi o parte din gama de jucarii terapeutice produse de Tzuby Toys.
PROGRAM ORIENTATIV
Vineri
16,00-18,30 Sosire si cazare
18,30-19,30 Cina
19,30-21,30 Sesiune introductivă
Sâmbătă
08,00-09,00 Micul dejun
09,00-13,00 Sesiunea 2: Activități de conectare părinte-copil (mini-excursie daca vremea permite)
13,00-14,00 Pranz
14,00-16,00 Timp liber (program de somn pentru copii)
16,00-18,30 Sesiunea 3: pentru părinți, activități terapeutice pentru copii în paralel
18,30-19,30 Cina
19,30-21,00 Sesiunea 4: Sesiune pentru părinți, activități terapeutice pentru copii în paralel
21,00-21,30 Timp de discutii
Duminică
08,00-09,00 Micul dejun
09,00-11,30 Sesiunea 5 pentru părinți, activități terapeutice pentru copii în paralel
11,30-13,00 Sesiunea 6: De vorbă cu psihologul
13,00-14,00 Pranz
14,00-15,00 Plecare spre casă
COSTURI
495 RON / adult incluzând 2 nopți de cazare și toate mesele (începând vineri seara cu cina până duminică la prânz inclusiv)
450 RON / copil 3-11 ani (împliniți până în ultima zi a taberei) cazare cu mese incluse. Copiii sub 3 ani au gratuitate iar cei peste 11 ani sunt asimilați adulților în privința cazării și a meselor.
REZERVARE
Înscrierile se fac pe principiul primului venit. La momentul completării locurilor (maxim 10 familii) vom închide înscrierile.
Pasul 1: Achitați un avans de 400 RON prin transfer bancar (Asociatia TZUBYs KIDS, CIF: 34573800 , cont RON: RO93RNCB0083160556380001 deschis la BCR) cu mențiunea “donatie tabara”.
Important: Avansul nu poate fi restituit în situația în care, din diverse motive, nu mai puteți participa însă puteți nominaliza o altă familie participantă în locul dvs. Diferența va fi achitată până la data evenimentului, prin transfer bancar (cu aceeași mențiune “donatie tabara”) sau prin platforma Bursa Binelui.
Pasul 2: Completați formularul de rezervare online – https://goo.gl/forms/NPHGCJN2hLRoLbsp2 (veți primi pe email o copie a rezervării)
Să ne vedem cu bine!


Lasă un comentariu